Lill-lördag

Stänger inne alla dammråttor som virvlar omkring inne på golvet och kraschlandar i solstolen istället. Inte fel säger jag bara!! Jag inbillar mig att varje dag med sol kan vara den sista på läänge så jag bara måste vara ute och njuta. :)

Rabarbern växer så det knakar och i morgon ska jag ta in och förbereda inför lite safttilverkning! Kanske blir en liten paj också..

Ryggen blir bättre och bättre men spökar till ordentligt emellanåt. Jag måste också erkänna att det gått fantastiskt bra att vara hemma bägge två. Trots att jag känner mig som en tjatmoster som ber om hjälp heela tiden har bästa A stått ut med det. Har provat lite smått att flytta Edvin från punkt A till B och har funkat hyffsat sålänge han inte gör några plötsliga rörelser. Plocka upp honom från golvet fixar jag inte så det verkar som jag måste hålla gubben hemma iaf en vecka till.



Ny ska jag återgå till mitt nya vardagsmåste - njuuuta! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!