Hejhopp!

Tiden bara rusar iväg! Jul och nyår sprang förbi och efter en o en halv vecka i fjällen så åkte vi hemåt igen.

Edvin var mer än nöjd efter en massa grillning, bobåkande, skoteråkning och allmän utelek! Tolvslaget fick han uppleva i mammas famn med en helt fantastisk utsikt, galet mysigt! (Han bestämde sig för att vakna 23.45).





Väl hemma igen infann sig en viss depression hos mig. Totalt omotiverad till att jobba, egentligen totalt omotiverad till det mesta. Som tur var kom det lite snö och livet kändes lite lättare igen. Har planerat in lite små ledigheter fram till påsk så jag ska överleva det här med att jobba varannan helg, det har verkligen varit tuffare än jag kunnat föreställa mig. Men, för stunden känns allt lite lättare och jag försöker tänka positivt. :)



Det har efter årsskiftet gått så himla bra att lämna på dagis och det känns så otroligt skönt. Alla barn är så otroligt goa och Edvin trivs kalasbra med sina pedagoger. Han springer runt här hemma och säger "Leenaa" så fort det är prat om dagis, såå skönt att han hittat trygghet hos både henne och Gerd. ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!