Seriöst.

Så här tufft hade jag inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att det här skulle vara. Edvin storgrinade idag när jag gick från dagis. Vi bestämde igår att jag skulle lämna honom direkt på morgonen, fyfan vad jag hellre hade stannat. Jag hoppas hoppas att jag möts av en solstråle när jag ska hämta annars vet jag inte hur jag orka det här. Borde vara lagstadgat att man får stanna hemma fram tills dom är 3 år. Med full ersättning gärna. Sitter seriöst och räknar på ifall jag jobbar varannan helg och plockar ut 5 dar FP i veckan, det borde gå. Jag borde få ihop en heltids lön på det! Då blir bara nästa bekymmer hur somrarna framöver ska gå ihop då mammadagarna skulle börja sina...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!