Hemväg

Vi har just passerat Sundsvall påväg norrut. Har haft en härlig långhelg nere i uppsala. Konstigt nog även fast två dagar spenderades i köpcentrum så har det blivit lite shopping. Såklart har lilleman fått lite sommarkläder men den shoppingen har världens bästa svärmor stått för. :) Försökte titta åt mig själv också men eftersom ryggen inte varit samarbetsvillig så la jag ner det ganska så snabbt..

Hela familjen stenmark var igår kvälls och såg the boss på friends arena, dom kom hem mitt i natten nöjda och belåtna :)

Ny vecka, förmodligen åker vi nog ut till stugan och chillar. Är ju detsamma var man är, tror också att jag har lättare att låta bli att göra saker då vi inte är hemma. Snacka om att måsta jobba på sig själv!!



Nu fick vi tillfälle att testa gunga för första gången, 10/10 sa Edvin!! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!